Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме я ознайомилася з бібліотекою оцінювання і визнала, що приклади оцінювання не дуже підходять мені для оцінювання роботи учнів у проекті. Щось дійсно запозичу, але в основному прийдеться обдумувати самій інструментарій для оцінювання.
У ході реалізації проекту треба буде добре обдумувати форми оцінювання щоб вони надихали учнів на виконання завдань ,а не навпаки. Мабуть дуже корисним буде самооцінювання учнями своєї роботи у проекті, так і оцінювання вкладу кожного члена групи.
У ході реалізації проекту треба буде добре обдумувати форми оцінювання щоб вони надихали учнів на виконання завдань ,а не навпаки. Мабуть дуже корисним буде самооцінювання учнями своєї роботи у проекті, так і оцінювання вкладу кожного члена групи.
Я повністю згодна з формами оцінювання, в даному проекті маєже кожний учасник буде створювати свої форми самооцінювання
ОтветитьУдалитьПотрібна робота психолога щодо самооцінки
УдалитьЯк на вашу думку, шановна Наталія, вплине робота психолога на самооцінку учнями своєї роботи?
ОтветитьУдалить